Gucci Gift 2024 – świąteczna kampania w czterech rozdziałach
Gucci rozpoczął świąteczną kampanię reklamową. Składa się z czterech części, które przedstawiają historię pełną miłości. Obecnie można zobaczyć dwie z nich – „Stories from The Savoy” oraz „To the Mountains”. Kolejne ukażą się niebawem.
„Stories from The Savoy"
Pierwszy rozdział, zatytułowany „Stories from The Savoy”, nawiązuje do dziedzictwa marki i jej związków z hotelem The Savoy w Londynie, gdzie założyciel Guccio Gucci rozpoczął swoją karierę. W tej części zaprezentowano kultowe elementy marki, takie jak bagaże, torebki i odzież prêt-à-porter (gotowa do noszenia). W pierwszej odsłonie kampanii wystąpiły takie osobowości jak Kendall Jenner, Jessica Chastain oraz chińska aktorka Ni Ni.
Zimowa elegancja w górach
Drugi rozdział kampanii, „To the Mountains”, przenosi widzów w zimowe, górskie krajobrazy. Centralnym punktem są ubrania wierzchnie, w tym kurtki i płaszcze idealne na chłodniejsze dni. W tej części udział wzięły modelki Kirsty i Violet Hume oraz włoski tenisista Jannik Sinner, którzy prezentują luksusowe projekty na tle zaśnieżonych wzgórz.
Kontynuacja świątecznej magii
Dwie kolejne części kampanii Gucci Gift 2024 mają zostać zaprezentowane w późniejszym okresie świątecznym. Kampania łączy elementy nostalgii z nowoczesnym podejściem, a ścieżka dźwiękowa, zawierająca utwór „I Feel Love” Blondie, dodaje całości wyjątkowego klimatu. Gucci uzupełnia działania promocyjne przewodnikami po prezentach, które pomogą klientom wybrać idealne podarunki na święta.
Gucci Gift: To the Mountains