Topshop Runway Show – pierwszy od 7 lat pokaz marki na Trafalgar Square
Topshop i Topman w wielkim stylu wracają na modową scenę po siedmiu latach przerwy. Kultowe brytyjskie marki przygotowują pierwszy od lat pokaz mody, który był nie tylko prezentacją kolekcji na sezon jesień-zima 2025, ale także celebracją ich wielkiego relaunchu. Zajrzyj na lefashion.pl i dowiedz się więcej.
Czego można się spodziewać podczas Topshop Runway Show?
Podczas pokazu pojawiły się nie tylko zapowiedzi nowych kolekcji, ale tez możliwość kupienia rzeczy pojawiających się na wybiegu. Pokaz odbył się w prestiżowej lokalizacji i był otwarty dla publiczności, dlatego cieszył się sporą frekwencją. Dla wszystkich uczestników nie zabrakło atrakcji, było nie tylko dużo mody, ale również event na żywo, podczas którego wystąpili DJ-e.
Jakie niespodzianki przygotowały znane marki?
Topshop postawił w swoich propozycjach na „dopracowane fasony, wyraziste okrycia wierzchnie, wyróżniające się sukienki i jeansowe must-have’y”. Natomiast Topman stawia na „nowoczesną funkcjonalność poprzez połączenie wyrafinowanej odzieży formalnej z wyrazistymi, nowymi sylwetkami”. Nie mogło też zabraknąć casualowych opcji w klasycznej denimowej odsłonie w odcieniu indygo. Z pewnością wszystkie te propozycje spotkają się z dużym zainteresowaniem szerokiego grona odbiorców.
Czy ten powrót się uda?
W czasach świetności Topshop działał na ponad 100 rynkach, w tym polskim. Marka ta była uznawana za ikonę fast fashion, jednak spory kryzys finansowy doprowadził do jej upadku. Topshop – razem z Topman, HIIT i Miss Selfridge – trafił w 2021 r. pod skrzydła słynnego brytyjskiego sklepu internetowego. ASOS kupił wszystkie marki za 295 mln funtów. Reaktywacja Topshop i Topman ma być sposobem na ratowanie ASOS, które sporo straciło w ostatnim czasie, szczególnie na rynku amerykańskim. Z tą reaktywacją związane są wielkie nadzieje, które mogą okazać się znaczące dla przyszłości firmy. Czy dawny blask wystarczy, aby na nowo rozkręcić świetną sprzedaż?